FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Cocuk Yasta Sikilenlerin Hikayesi Bedava Hayvanlisekshikayrleri 88 Yasinda Annesini Sikenler Hikayesi Gelin K Peder Sex Hikaye Araba Ogretirken Siktim Erkek Kardeslerimle Grup Hikayeler Korpe Bakire Gotten Tecavuz Hikayeleri Olgunsexhikayeleri Dedemle Seks Hikayeleri Fakir Erkeklerin Sikis Hika Kayinco Karisi Ens Torununu Siken Dede Sex Hikayeleri Yenge Kayin Hikaye. Sex Yapan Bayanlar Hamile Kalanlar Sex Hikayesi Kayinbabasikis Sex Hikayeleri Anne Teyze Abla Hamile Kalma Zorla Porno Hikayeleri Fistanli Annemle Seks Hikayeleri Turbanli Yengemin Yaptigi Orusbuluklar Sexs Hikayesi Kaynana Baldiz Ve Damat Sex Hikayeleri Kaynimla Seks Hikaye Ablasekshikayesi Evhanimlarinin Sikis Ve Resim Hikaye Anasini Sikenlerhikayeleri Oglumla Sikiw Bedava Sex Hikayeleri Okubanyoda Torununu Siken Dede Enset Hikaye Porno Hikaye Kaynana Karim Baldizim Siktirdim Wwwporn Sex Hikaye Sivas Wap Seks Hikayeleri Sikdirdim Kocam Yokken 17 Yasinda Kendini Siktirenkizlarin Hikayeleri Abla Ve Ywngesiyle Sikis Hikayeleri Sez Hikaye Ywngesini Sikip Hamile Birakanlar Ensetsexhikayeleri Ablam Sex Kolem Annemleerotik En Azdirici Ensest Sikis Oku Kaynana Damat Sekshikayeleri Sikilenlerin Hikayesi Kaynatam Seks Hikaye Babasekshikaye Kayin Baba Porno Hikayeler Ninesini Siken Torun Enset Yirtikpicama4 Tarlada Yengesini Sikenlerin Hikayesiyeni Yengemi Tarlada Siktim Hamile Biraktim Dede Torun Porno Hikaye Oku Uyurken Sikilenlerin Hikayesi Sinemada Siktiren Hika Tecafiz Hikayesi Baldi Ilkkez Gerdekte Gotten Sikilenlerin Hikayeleri Hamile Kalma Sexs Hikayeleri Gelinsikishikaye Orusbuluk Resimleri Hamile Kalanlar Sex Hikayesi Uvey Torun Sikis Hikaye Abim Ve Ben Sex Hikayesi Babam Annemi Sikerken Izledim Torunumu Sikttim Filisexxx Otobuste Amimi Dagitdi Hadiii Sik Yala Yotube Gundursex Geyler Sikdirir Hekayeler. Amciqi Torba Olanlar

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
|22cm basıinanılmazdı gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya cansıkıntısı ona buna slm yoluyorum biniç geldi ona da yoladım we konusmaya basladık oradanda msneye gectik daha sonra iki lişi olduklarını bursa uludag ünwerstesinde okuduklarını ögrendim isimleri seyhan we özgydi ben kameremı acmıs üzerim de ew çok sıcak oldunda n sortum we atletim wardı hemen benim aletin kabarıklıgı we büyüklügünü fark etiler acıp göstermem istiyorlardı muhabete sex ti tabi bende tabiki ka bul etim we gösterdim sikimin boyu tam
Benim 16 yaşında bir kız kardeşim var. Ben ise 19 yaşındayım. kız kardeşim sex konusunda hiç birşeyle ilgilenmiyordu ve bilgisi yoktu. Bu da benim hoşuma gitmiyordu. Çünkü beni kendimi parmaklarken yakalamsıdan korkuyordum.. Hemen gidip annem ve babama söyleyebilirdi. Bir gün buna öğretmeye karar verdim. Banyodan yeni çıkmıştım. Bornozumu giyip yatağıma yattım. (Yatağım tam kapının önünde). Bornozumu çıkardım. Kendimi parmaklamaya başladım. Elim dar amımı okşuyor ve arada bir girip çıkyordu. Diğer elim ise dikleşmiş göüs uçlarımdaydı. Göüs uçlarım zevkten acımaya başlamıştı. Amım ıslanmışt
Yeni evli çiftler arıyoruz. Evli çift olarak artık yatak odası fantezileri kurarak başladık. Sonra hikaye sayfalarını okuyarak fikir edinmeye çalışıyorduk. Ve sayfalarda ki evli çiftler epey ilgimizi çekti. Buradan bir iki kişiyle yazışmaya başladık hatta msn mesenger ile cam ile sohbetler ve sanal sevişmeler yaptık ve en sonunda İstanbul da olan bir çiftle bu olayı gerçekleştirmeye karar verdik. Epey düşündük yapalım mı yapmayalım mı diye. Ama sanalda her şey güzel gidiyordu yani mantık hayır diyordu bazen ama iç güdülerimiz bizi rahat bırakmıyordu. Ve bir hafta sonu için anlaştık. Ö
Kaynanamın külodu eşimle 10 yıllık evliyim .Eşimin ailesinin evine ne zaman gitsem bende ki seks duygularımın arttığını keşfettim. ve kaynanamgide kaldığımız akşamlar normale oranla daha fazla tempolu seks yaptım. yine böyle bir gün karımla kaynanamgile gitmiştik.eve geldik.kapıyı çaldık ama kapıyı kimse açmadı.eşimde anahtar vardı ve kapıyı eşim açtı.bomboş ev ve karım ve başkasının evi sikimi kaldırmıştı.elimi yıkamak için banyoya gittim.birde çamaşır sepetine gözüm takıldı ve açtım.ve kaynanamın apış arası kirli külodu ve atleti duruyordu. aldım ve koklayarak içime çektim ve külodu
selam hikaye severler. ben hakan. bundan iki yıl önce bir chat kanalınatakılırken bir bayanla sohbet etmeye başladık. tanışma faslı derken eskişehirdeolduğunu söyledi. bense istanbuldaydım ve uzağız diye önceleri hiç önemsemedim.bir iki hafta sonra tel numaramı istedi. bende ilginçlik olur diye verdim. banaresim yolladı bende yolladım. türbanlı ve çok güzeldi. birkaçgünde bir teldekonuşuyorduk. bazende nette buluşuyorduk. birkaç ay geçince bayağı samimiolmuştuk. eşinde ayrılalı 3 yıl olmuştu. mutsuz bir evlilik yapmış. eşi yataktabaşarılı olamadığı için her defasında onu feci şekilde dövüyormu
Tek Kişilik Yatakta 2 Kişi Yatanlar Aslında neden yazdığımıda bilmiyorm.sanırım bi çeşit intikam... ben bundan 1 sene önce ilk deneyimimi yaşamış oldum. doğal olarak türk aile yapısının gerektirdiği şekilde kimseye anlatamadım. ama ahanda yazıom... 1sene önce biriyle bir kavga sebebiylşe tanıştım(burda takma isim kullancam)kedimle sonra ben bundan nasıl bir etkilenmekki. bizde kaldığı ilk gün yanıma sokulmasına hatta öpmesine hatta daha nelerine izin verdim. aslında ben masum bir sevgi ve sevgili özlemişken asıl özlediğimin kendimi tatmin ettirmek olduğunu anladım. o ilk günü unutamam ay
İsim : zanaMail : sedat_27_35@hotmail.com
Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim hasan abi karisini tatmin edemedigini bana guvendigi icinde karisini teklif etmisti ve bende karisi ilen cinsel iliskiye girdim.Gecen hafta selda hasan abi ilen tekrar hollandaya geldi ve hasan abi seldayi bana biraktiktan sonra kendisi tekrar turkiyeye dondu karisi ilen 10 gun ben ilgilenmeliydim ve bana belirli miktarda para birak i seldanin butun ihtiyaclarini karsilamam icin. Neyse selda ilen devamli gittigimiz turk restaurantina gittik,yemek
selam. ben 24 yaş ı nda bir gencim. geç enlerde yaş lı bir bayanla tramwayda tanı ş tı m. ç ok konuş tuk. bana 3 tane torunu olduğ unu sö ledi. birazda kiloluydu. aç ı k konuş im olgunlara karş ı bi dü ş kü nlü ğ ü m war. bana nereye gittiğ imi sordu kadı kö y dedim. ben de orada oturuyorum dedi. ben de negü zel dedim. beraber indik biraz yü rü dü k havada sı caktı . gelin size soğ uk biş e ikram edim dedim. o da yok istersen gel bize boş una para verme dedi. bende ö nemli değ il canı m dedim. rahatsı z etmeyeyim dedim. yok dedi. ewde kimse yokmuş . ben anladı m ki sikiş mek istiyor. ben de ç
Selam ben erzurumdan yakup biz tebrizkapıda oturuyoruz teyzem antalyada oturuyo biz onlara tatile gittik orda hava sıcak olduğu için teyzm kısa ve dar bi eşofman giymişti tabiiki annemde kocası vefat etmişti ve istiyordu .. banyo yapacaktık ilk teyzem banyoya girdi teyzem bi yandan yıkanıyor bi yndanda amını okşuyord ben de kapı arasından teyzemi izliyordum teyzem kudurmuştu adeta zaten her akşam teyzemi düşünerek 31 vururdum teyzemi banyoda uzun bi süre izledikten sonra annem beni izlerken yakaladı çok mu istiyorsun dedi bende evet dedim banyoya annemle girdik tabii ki teyzemde ordaydı ve te
Bu siteyi gördükten sonra bende basıma gelenleri anlatayım dedim. aslında kısa boyluyum. Ama alımlıyımda. 19 Yasındayım. Babam ve iki kardesimle yasıyorum. Liseyi bitirdikten sonra okumadım. Ev işlerine bakıyorum. Kardeslerim beni hep dikizlerler ama ben pek aldırıs etmem. Aynı zamanda azmaları için rahat giyinirim. Onlar bana bakıp 31 çekerlerdi ve bu benim hoşuma giderdi. Biraksam yine onları azdırayımda güleyim diye mavi bi body ve daracık bi tayt giydim. Tabiiki iç çamaşırı giymemiştim. Bizimkileri azdırdıktan sonra mutfaga gidip masada yemek yapmaya başladım. Kardesim tuncer kalçama haf
Merhabalar ben bursadan gangster Benim olayım geçen sene yazın yaşandı.Benim Reyhan diye bir kız arkadaşım wardı onunla her fırsatta alkol alır we öpüşürdük bir gün reyhan la yine içmiştik we o sızmıştı bende onun götünü izliyordum birden neden olmasın dedim we bir çırpıda pantolonunun düğmelerini açtım.işte o hayallerimde yaşattığım göt karşımdaydı.hemen soyunmaya başladım ve yawaşça götüne girmeye başladım ama o hala uyuyordu ben zewkten uçuyordum o sırada reyhan uyandı.we bana karşılık wermeye başladı daha sonra götüne boşaldıktan sonra birdeamın tadına bakalım dedim ama o sarhoşluğun we
OoOoFF OOooOFFFFF merhaba lar gene karsınız da ben bebeg baya bı uzun aradan sonra yenı sex hıkayelerımle karsınızdayım bıldığınız uzre benım bır çıktığım vardı ismı özcan bır gun onun erkek arkadası olan özgur ve onun çıktığı kızla bır gun bulustuk özgurlerın evdeydık yıyor içiyorduk hersey hoş guzel megerse bızım özcan özgure herseyı anlattmıs yasanan olayları özgurde bursalı bır çocuk fakat gaymıs özcan benden önce bunun la bır kaç kez yatmıs onu becermıs neyse kız arkadasıda bundan bır bılgısı olmadığı için bızım komuz sex e gırdı ve yapamazmıyız dıye dusunurken ben özgurun kız arkada
Yengemin Eseri Merhabalar bu hale gelmemin sebebini sizinle paylaşmaya karar verdim. Ben 7 yaşımda iken babam vefat etmişti ve annemde benim tahsil durumumun iyi olması için beni dayımın yanına fransaya göndermişti. Dayım fransanın birköyünde oturuyordu. Evliydi yanlız çocukları yoktu. Yengem çok iyi birisiydi evlendilleri 3 seneolmasına ramen çocukları olmuyordu, benim erkek olmama ramen yengem benimle aynı kız çocuğu gibi davranıyordu beni kızgibi giydiriyo, saçlarımı kızgibi uzatıyo, hatta kilodum bile kız donuydu. Beni öyle alıştırdı ki aynı kız olmuştum sanki dayım işi gereği haftala
|DÜĞÜN ZAMANI KARIM DEKOLTE İDİ eşime deliler gibi aşığım onla sex dolu yaşamımız var daha önce onu anlatmıştım motelci Mustafa amcayı ve Oflu karımı okumuşsunuzdur yenisini anlatayım eşimle çevremizin olmadığı şehirde memurduk eşimi sürekli dekolte istiyordum oda beni zevklendirmek için oluyordu yani.şehirde bir düğüne gitmiştik.eşime dekolte olmasını istemiştim yine fakat dar dizden üç dört cm kısa etekliğin dışında pek görünmüyordu.aydınlarla bi masada üç çift idik bir ara eşime hani dekolte olacaktın dedim oda oluuurr sevgilim dedi birazdan döpiyes ceketini sadece benim göreceğim a
önclikle herkeze merhabalar! neyse fazla bunaltmıyim , ben 1.78 boyunda esmer tabiri caiz ise kara kaş kara gözlü 25 yaşında bir erkeğim! Seda ile hikayem anım çok ama ilk olarak en sevdiğimden başlıcağım ve ilerliyen günlerde beğeni olursa onla yaşadığım diğer fantezilerimi de yazbilirim!! kız arkadaşım seda ile uzun bir birlikteliğim vardı ama artık ayrıyız! o zamanlar bir dönem ayrılık yaşadık ve msn den birbirimizi silmemiştik,bi gün dayanamayıp bana napıyosunn vs.. gibi bişiler yazdı , bende iyiyim seni çok özledim gibi kelimeler kullandım ve işi bağlamaya çalıştım çünki vücudunun her yer
Masajla Tahrik Olan Bayan Merhaba ben30 yaşında bir bayanım. Herşey eşimle sevişirken dinlediğim fantazilerden sonra oldu. Eşim sevişirken hep birinin bana masaj yaptığını hayal ettiğini söylerdi. Bir gün işten erken çıkmıştım. Aklıma o fantazi geldi. Eşimin fantazisini denemeliydim. Tanınmıy iyi bir otele gittim. Burasının masaj yaptığını biliyordum. Neyse giysilerimi çıkarttım üstüme bir havlu alıp girdim. İçerdeki masör yatağı gösterdi ve yattım. İlk kez bir erkeğe masaj yaptıracağım için heyecanlıydım. Masör yavaş yavaş omuzlarımdan başladı. O masaj yaptıkça ıslanıyordum. Sonra havlumu
merhaba ben size bu yaz teyzemi nasıl siktiğimi anlatacağım.okullar kapandıktan sonra teyzem van dan bize gelmitişti teyzeme küçüklüğümdenberi hastaydım ama hep ona açılmaya korkardım.size teyzemden biraz bahsedeyimteyzem 165 boyunda kumral yeşil gözlü biraz küçük göğüsleri olan 30 yaşlarındabir afetti kocası ise çok tipsiz bir adamdı zaten hep hayret ederdim teyzem bunanasıl veriyo diye.teyzemin geldiğinin ertesi haftası teyzemle deniz bisikleti kiralayıp 2 kişiaçılmıştık.teyzem yüzme bilmediği için yanlız kalmıştı ve ben de onunla bisikletkiralayıp açıldık.teyzem benim onu yanlız bırakmayıp
Merhaba ben Ece. Anasınıfı öğretmeniyim. Yazları hem tatil yapıyor hem de anasınıfı seviyesinde çocukların katıldığı çocuk kulübünde öğretmenlik yapıyorum. Çok boğucu bir yaz akşamıydı. Sahilde bir süre yalnız yürüdüm. Arada bir oralarda toplanan gençlerin önünden geçerek belki birini ayarlarım ümidiyle gözlerinin içine bakıyordum. Arkadaş yüzünden çok şanssızdım. Son derece güzel ve çekici bir kız olmama rağmen, kadınsızlık yüzünden çıldıran gençler bir türlü benim farkıma varamıyorlardı! Güzel bir bayan olduğum için benim için "mutlaka bir arkadaşı vardır" diye düşünüyorlardı. Oysa yanıl
Amcamın Kızı Sevda Ben bursadan ali benim hikayem amcamın kızıZevce.com da kaç tane sevda varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> sevda ile amcamın kızı yaklasık 1,60 boyunda ve mınyon tipli bırsey goguslerı harika dene bılecek kadar var hele kalcaları muhtesem ben ona kucuklukten beri asıgım diye bilirim Amcamın kızı ewlendigi zaman cok zoruma gıtmıstı bızım aıleler bıraz tutucu oldugundan hep bu duygularımı bastırdım ve baya zaman gectı aradan ve simdi 3 cocugu var 1`i ikiz ama ınannın o 3 cocuk nerden cıktıgını hala anlayamadım hala o mukemm
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle