FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

Etiketler

Sivas Erotik Wap Vanda Enses Hikayel Seks Hikayeleri Gotumu Kanatana Kadar Gruptecavuz Lezbiyen Hikayeler Gelin Kayinbaba Seks Hikaye Am Yalatma Hikaye Anne Porno Itiraflar Babaanne Ensest Hikaye Sikilme Hikayeleri Hikayesesk Sesk.hikayeleri. Lezhikayeleri Kaynana Ve Kayinbaba Seks Hikayeleri Indir Kaynana Hala Grup Hikaye Cd Pasif Hikaye Babasikishikayeleri Torununu Siken Porno Hikaye Hapisde Sex Hikayesi Banyoda Yakalanma Hikaye Resimli Atesli Uvey Kiz Po.hikaye Kucuk Gay Sex Hikaye Baba Kiz Sex Hikayeleri Resimli Deli Dolu Sikis Sexs Hikayeleri 15lik Torunu Siken Dede Otobuste Tecavuz Hikayeleri Hamile Kalma Hikayeleri Oku Dede Porno Hikaye Kaynanaseks.hikaye Hayvanla Sexs Hayvanla Sikisem Kadin Porno Hikkayeleri Ann Abla Yenge Sex Hikayeleri Sisman Sex Hikayesi Komsumun Gece Sikisme Inileme Hikayeler Onyedisinde Komsuma Verdim Seks Hikayesi Aglatmali En Guzel Sexs Hikayeleri Sisman Komsumu Banyoda Tecavuz Sex Hikayedi Koyde Yasli Sex Sikishikeye Gelin Seks Hikayeleri.tr Yenge Tecavuz Sexs Hikayeleri Annem Halamve Ben Yasli Adamlarlan Sex Hikayeleri Kurnaz Sex Hikayeleri Dilenci Sikis Hikayeleri Gerdekde.gelini.sikemeyenlerin Hikayesi Hadi Erkegim Evli Ablani.sik.sex.hikayesi Koydeki Hayat Sex Hijayeleri Sex Hikayeleri Babaane Gelinkayinpedersikis Hikayesi Baldiz Sikis Hikaye Kayinbaba Gelin Otobuste Sex Hikayeleri Komsuikayeleri Porno Hikayesi Sado Mazo Ninemle Seks Kayin Babalarla Seks Gelin Kayin Pedere R Porno Kayin Baba Gelin Sexs Hkayleri Kaynana Porno Hikayeler Sex Hikaye Dede Babamin Arkadasi Hikayeleri Sekshayvanhikayeoku Porno Yenge Teyze Abla Zorla Annesinisiken Kikaye Kaynana.gelin.seks.hikaye Yalniz Basina Porno Izle Hikaye Oku Sikis Hikayeleri Gercek Yasanmid Deli Kaynimin Kiskirtici Sikisi Kaynanam Sex Hikayesi Hayvanlar Porno Hikayeleri Anne Kizina Sexs Ogretiyor Yenge Sex Hikayeleri Resimli Teyzem Veben Siketken Sert Kayinbaba Sikis Hikayeleri Torun Porn

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
bir arkadası ÖMER e hediye olarak yurt dısından gelen fino cinsi erkek bir köpek hediye etmişti ÖMER ilk baslarda bu köpeği cok severdi daha sonra haliyle köpek büyüdü,köpeğin çiftleşme zamını gelmişti ama ÖMER artık köpeği zapt edemez olmustu,bir gece ÖMER yatagında köpeğiyle beraber uyurken köpek bi anda zevke gelmişti , ÖMER genelde boxer la yatardı o gecede oyle olmus ve ÖMER boxer la yatmıştı köpekte bunu fırsat bilip abazalığını gidermek için o kocaman kırmızı baslıklı penisini cıkarıp ÖMER in üztünde git gel yapmaya basladı tabii ÖMER cok derin uyuduğundan olanlardan haberi yoktu,köpek
Sinemada sikti bir hafta önce sinemaya gitmiştim arkalarda oturdum yanımda oturan adam yanında oturanın sikini eliyor 31 çektiriyordu ve çömelip siki yalamaya başladı öbür yanımda oturansa sikini çıkarıp sıvazlıyordu elimi tutup sikinin üstüne koyup eliyle okşatırmaya başladı tuhaf olmuştum sik giyikçe büyüdü elimde ve patladı başımdan tutup sikine bastırdı biraz direndim ama siki ağzıma sokmuştu bile menileri damağımda tuhaf bi tad verdi işi bitince pantolonunu toplayıp filmi izledi ışıklar yandığında yanımdakinin 17 yaşlarında lise öğrencisi oldupunu görünce şaşırmıştım yerimizden kalkm
Liseli Komşu Kızı Merhaba ben sivastan önder size başımdan geçen bir hikaeyi anlatacağım.Bizim ev 3 katlıydı ve bizim üst kat boştu oraya birileri taşınmıştı.3 kişilerdi biri kadın 2 si de o kadının kızıydı.Kızlarının ikiside çok güzeldi.Biri üniversteye gidiyormuş biride lise 1 deymiş.Okul yeni açılmıştı daha ilk gündü.Okula gittim ve sınıfımı buldum.Sınıfa bi göz gezdirdim tanıdık biri varmı diye.Birde baktımki bizim üst kata yeni taşınanın kızı.Çok şaşırdım.Çok güzel bir kızdı. Aradan 2 hafta geçti.Bu arada kızın adıda merve.Merveyle her geçen gün daha samimi oluyorduk.Bir gün merveye
Yaşamak İstediğimiz Arzularımız Herkese Merhaba! Yazmış olduğunuz hikayelerden cesaret alarak ben de size yaşamak istediğimizZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzularımızı yansıtan bir şeyler yazmak istedim. :) Bizim hikayemiz henüz yasanmadı. Ama karı koca olarak hayallerimizde yasıyoruz. Ben Emre,178 boyunda, 80 kiloda, esmer ve 38 yasında bir beyim. Çevremdekiler beni neşeli, esprili ve çekici bulurlar. Eşim Aysun ise 165 boyunda 60 kiloda, sarısın, çekici, balıketinde 38 yaşında bir afettir.Çok güzeldir. Ö
Bir Fahişenin İtirafları 3 Merhaba seks-hikaye.com `cular. İtiraflarıma kaldığım yerden devam ediyorum... Üçüncü kez "işe" çıkacaktık. Bu seferki müşteri 50 yaşlarında, evli, ithalat-ihracat işleriyle uğraşan ve Zeliş`in "Kerem, benim en eski müşterilerimdendir" diye adlandırdığı biriydi. Adam iki kız ısmarlamıştı. Standartın çok üzerinden bir para ödeyecekti ve bunun karşılığında ateşli bir Lez-Show istiyordu. Bu show`un ardından ikimizlede ilişkiye gireceğini belirtmişti. Anladığım kadarıyla Zeliş Kerem beye, elinin altında çok güzel iki kız olduğunu ballandıra ballandıra anlattığın
Merhaba ben Hale 36 yaşımda evli bir 14 yıllık evli bir kadınım evliliğim ve billahssa yatak odamız son 6-7 yıldır monotonlaşmıştı bunun sebebibide maddi sıkıntılardı tabiki karşı komşum neclada aynı durumda ara sıra onla dertleşirdik bu konulardan bahsederdik yaklaşık 5 yıldırda yaz tatiline çıkmayız bir akşam kocam eve geldi yaz tatiline çıkmak istermisin dedi tabi ama neyle dedim merak etme maddiatı halletim ve gideceyimiz yerde çok güzel bir yazlıkta buldum 15-20 gün orda kalabilirz dedihatta çocuklarıda memlekete annaanlerinin yanlarına yollayalım biz baş başa kalaım dedi benim de bu fi
Daha 10 yaşında idim. halamın büyük oğluyla yıkanıyorduk sonra o koca yarağı ile beni sikmek istedi kabul ettim ufak olduğum için çok canım yandı. sonra onunla bi kaç kez daha ilişkiye girdim sonra onun ufak kardeşiyle ilişkiye gitdim . 7 farklı komuşunun oğluyla beraber oldum bi tanesi ile 1 yıl boyunca sürekli ilişkiye girdim ama onun yarağı harikaydı çünkü o beni tatmin ederek sikiyordu. o beni sikerken zevkten bağırıyordum. vede feci şekilde titriyordum. ayrıca 4 farklı akrabanın oğlu ilede yattım bitanesi ile 1 ay başka bi tanesi ile 3 ay birliktelik yaşadım. teyzemin kızının kocası il
Merhaba, ismim mesut, 33 yasında kumral ve yapılıyım, izmirde yaşıyorum,5 yıldır evliyim. karımla normalde çok çok iyi anlaşıyoruz, çalışan bir kadın olduğu için iş dönüşü o gün iş yerinde yaşadıklarını her gün uzun uzun anlatır eşim. bundan bir süre önce onunla aynı servise türbanlı bir hanım başladı. eşim nedense bunu hazmedemedi. O güne kadar türban konusunu hiç konuşmamıştık ama o günden sonra neredeyse hergun benimle bu konuyu tartışır olmuştu. sürekli türbanlı kadınların erkek baskısı altında yetiştiğini, bu yüzden kendilerine güvenlerinin gelişmediğini, erkeklerden soğumuş olduklarını,
Herkese selam. burdaki fetisist hikayeleri okurken cok tahrik oluyorum. bari bende kendi basımdan geçenleri anlatıyımda siz okuyucuların tahrik olmasına yardımcı oluyum dedim. Ben asu 20 yasındayım.aslında pek güzel sayılmam ama çok bakımlıyımdır. erkekleri de bu çok deli eder herhalde.makyajımı yapıp birazda seksi giyindimmi erkekler gözünü benden alamaz. yine bir gün kısacık eteğimi giydim makyajımı yapıp dışarı çıktım arkadaşlarla buluscaktık. Otobüse bindim. ayagımdada çok sexi topuklu bi ayakkabı vardı. kırmızı oje sürmüştüm. erkeklerin bacaklarıma bakmasına alışkınım ama biç çocuk sürekl
|Abimin Karisi Çevresi tarafından tanınan ve sevilen bir gencim. Vücut ölçülerim çoğu genç kız tarafından çok beğenilen biriyim ama ben kendimden büyük olgun kadınlardan hoşlanırım. Onlar işlerini iyi bildiklerinden ve yatakta sınır tanımadıklarından kızlar gibi mırın kırın etmiyorlar. Anlatacağım hikayenin tümü gerçek olup hiçbir şekilde bir yerden alınma ya da hayal ürünü değildir. Olay gecen kışın başlarında yani 2001 aralık aylarında başlamış olup hala devam etmektedir. Abim kamyon şoförü olduğundan sürekli uzun yollara gidiyordu. O zamanlar lisede okuduğum için hem ders çalışabilmek
Slm. Ben ismimi vermicem ama size gercekten dogru ve cok guzel bi hikayemi anlaticam. Bi yaz akşami gercekten cok sicak bi akşam ama, bizim devamli takildigimiz bi internet kafedeyiz arkadaşlarla porno sitelerinde surf yapiyoduk. Gercekten herkes cok azmişti tabi bende bu gune kadar hiç sikişmemiştim. Aniden emrah(şakir) diye bi cocugun bize biraz yaklaştigini anladik. Herkez sasirmişti ama emrah gercekten yarrak istiyodu galiba. Hiçbişey anlamadik. Bizim arkadaşlar bir anda kafeyi boşalttilar ve emrahin üstüne atladilar. Allah allah emrah normalde cok parlak bi cocuktu ama bole yarrak isti
KORKUNUN VE ZEVKİN DORUĞA ÇIKTIĞ AN Çok değerli okurlar sizinle daha önce ilk kez bir gayla yaşadıklarımı açık yürekle paylaşmıştım, bundan da oldukça zevk aldığımı bilmenizi isterim. Şimdi sizlere anlatacam olayı yaşayana kadar bende böyle bir yaşantı tarzının olabileceğini bilmiyordum Daha önce bir gayla olan beraberliğimi sizinle paylaştıktan sonra çok sayıda (selımm40@mynet. Com) adresime mail aldım bunlarla zaman zaman konuştum bu maillerin içerisinde biriyle uzun zaman mailleştik ve benimle buluşmak istediğini söyle bunun üzerine buluşma yerine gittiğimde daha önce yaşadığım heycanı
merhaba arkadaslar bende bir anımı sizlerle paylasmak istiorum umarım yayınlanır ben aslen afyonluyum istanbula çalışmaya geleli 2 ay olmuştu sadece pazar gunleri calışmıyordum yine bir pazar sıkıldım aksaraya gezmeye geldim tanıdıgım olmadıgı için sıkıldım bir internet cafeye girdim chat yaparken bir nik dikkatimi cekti selam verdim hemen cevap geldi sohbete basladık evli 30 yasında bir beydi konuştugum uzun sohbetten sonra kendisinin gay oldugunu evli oldugunu esinin 24 yasında oldugunundan bahsetti sohbet bayagı ilerledi sex konusulur olmustu resmimi isterdi gönderdim esinin aradıgı bir ti
merheba bende batmandan yasin ben 25 yaşındayım batmanın sayılı ailelerınden bırıyım gecen yaz alanyada ilk defa başımdan gecen bı olayı anlatayım gecen yıl yazın tatile tek başıma arabamla gıttım mersını gecerken kız kalesıne uğradım bı gece orda kaldıktan sonra sabah erkenden tekrar yolla cıktım yolla 18 yaşlarında bı genc ellerını kaldırdı benımde canım cok sıkılıyordu en azında sohbetleşırız dıye onun önünde durdum nereye gıdeceğini sordum oda alanyaya calışmaya gıudeceğini söyledi beraber gıderız dedım onu arabaya alınca yolda sohbet ederken üzerımde sadece şört vardı konu sex se
|slm.ben 15 yasında bir lise 1 ögrencisiyim.gecen haftaya kadar hic sexs yapmamıstım.ama gecen pzt.beden egitimi dersinde . konusuyordum.bana sordu.sen hic sexs yaptın mı diye?ben hayır dedim.beni sikim iyice kalkmıstı kız bunu fark edince acıkcası cok utandım.ondan sonra soyunma odalarına gittik.orada yaklasık 20-25 dk öpüstük.ben onu evime davet ettim.eve girergirmes.dudagana yapıstım.cok degisik bir seydi.onda sonra beni sik dedi.ve sikimi agzına aldı.o yaladıkca benim icin bir tuhaf oluyıordu.ondan sonra sikimi alıp amına dogru soktu ve ben tam 4 kez amına bosaldım.kız hamile kaldı.annem
İTİRAF VE ANILARIM Arkadaslar ben yazılarınızı okuyup etkilendim. Kendim Kafkas kökenli olmama ragmen gerçekten sizinki kadar güzel birkaç anım var. Benim bir fabrikam var ve işlerim Allahın izniyle yolunda ancak işlerimi yöneten Ah..t isminde yakın akrabamla işim rahatça sürerken bana da bol bol vakit artıyor. Bende ara sıra iş seyahati diyerek A�p ve benzeri şehirlere gidiyorum buralarda hoş vakit geçirebilecegim bayanlara rastlıyorum bunlardan birini size yazıyorum. Bir gün yine a�p te işim vardı burada bir bayanla tanıştırıldım benden iş konusunda yardım istedi evli
Merhaba değerli arkadaşlar .ismim yusufcan üniverste mezunuyum fakatişsizlik sorunu olduğundan geçimimi hamallık yaparak sağlayan birisiyim . ve biryıldır hayatımda çok büyük değişiklikler oldu bunlardan bir tanesini sizlerlepaylaşmak istiyorum arkanıza yaslanın ve hikayenin tadını çıkarın . buanlatacağım olay bundan 2 gün önce yaşandı ..... Sabah erkenden çevreyolundabulunan işçi pazarına geldim ve iş bekliyordum öyle sıraları bir araç yaklaşıpdirek benim yanımma geldi iş olduğınu söyledi sözde evlerinde çevre düzenlemesiyapacaktık konuşup yola koyulduk beni götüren beyin adı ismail be
merhaba size başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim ve yazıyorum.bu olay başımdan kısa süre önce geçti ve bende öylesine sitelerde dolanırken gördügüm bu sitedekileri okuduktan sonra benimde yaşamış oldugum anımı sizle paylaşmak istedim.babam altı sene önce vefat etti ben 25 annem 45 yaşında.kısaca size annemden bahsetmek istiyorum oldukca kendine çeki düzen veren yani bakımlı bir hatundur annem.en büyük hobiside nette çet yapmaktır ama hep kafa yapmak günün sitresini atmak adına her gün degişik niçklerle girer.bende ona ya aynı niçkle girsene neden degiştiriyorsun dedim.oda ya olmadık şey
Merb ben 16 yasnda bır gencm bunda 1 hafta once basıma gelen bır hıkaye anlatmak ıstıorum bır gun futbol macından sonra ewıme dgru yola koyuldm ewımız uzak old.amcamgle ugrayıp su ıcecktm zıle bastm yengem kımsn dııyınce bnm yenge muhammet ddım yengemde kapıyı actktan sonra salona dwt ettı kım war ddm kımse yok gek ddı uzerınde bornozu wardı ben dayanamayıp ck gzelsn ddm ama buyuk bır cesaretle nsl ddm anamadım yengem 27 yasnda super fızıklı bırıydı su ıcecm ddm getırım ddı bnde tmm ddm yengem hıc kı ark optunmu dıınce bnde ewt ddm yengem ssrdı we gelsene ddı bnde gttım pesınden odasına gtmstk
Selam ben ist kadiköyden mert 21 yaşındayım. size bunda 2 sene evvel başından geçen bir anımı anlatmak istiyorum. biz ofiste her ayın ilk cuması tekila partisi yaparız. yine öyle bir cumaselam ben ist kadiköyden mert 21 yaşındayım. size bunda 2 sene evvel başından geçen bir anımı anlatmak istiyorum. biz ofiste her ayın ilk cuması tekila partisi yaparız. yine öyle bir cuma tekilalarımızı içtik ama şirkettekiler coştu 13 er duble içtiler. sonra servislere bindik evlere doğru yola koyulduk. serviste burçay abla kusmaya başladı. bizde mecburen can abi ile onu arabadan indirdik. servis gitti biz bi
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

sikiş hikayeleri,sex hikayeleri,Porno hikayeler,teen porno izle